Det var ett tag sen sist, hur är det?

Ja så fort solen kommer fram lägger jag min dator till sidan vilket jag inte direkt ser som nått dåligt!
Men nu sitter jag på bussen till Oslo och hur fint väder det än är utanför fönstret kan jag ju inte direkt njuta av det vare sig jag vill eller inte!

För er som inte vet jobbar jag nu mera på en restaurang som heter Olivia (har gjort det i 2 månader men så blir det när man inte uppdaterar). Jag trivs som en fisk i vattnet... Det är tufft men så sjukt kul och jag lär mig något varje dag, skulle för till fället inte byta det mot något för jag känner på mig att det kommer bli en helt underbar sommar... Som Marte säger Olivia är inte det samma utan Maria - Maria är inte det samma utan Olivia! Att jag trivs så bra handlar till 99% om att jag har ca 30 underbara kollegor som gör det roligt att gå till jobbet! Och jag är stolt över mig själv att ha gått från ingen erfarenhet till Olivia på nästan Nolltid och hit tog jag mig helt själv från ett cv till en full uteservering!

Den senaste veckan har jag spenderat på svensk mark... 3 månader sedan sist!?! Men ändå var det det samma! Jag åt middag hos mamma och fick träffa Johans Reene, jag träffade Alex och hade några underbara dagar hemma, jag solade i parken och satt på lilla torg med Åsa, och valborg var en underbar dag som jag och pappa spenderade på Skånes vägar på harley´n han ska ha i sommar, vilken hoj! Kvällen spenderade vi alla hos Honnar och sedan i pildammsparken där dom bjöd på både ljus/eld show, majbål och uppträde på scen! Det var lagom mycket av allt det goda!

Nu är jag snart framme i Oslo och min vardag börjar på nytt det är alltid tråkigt att lämna och alltid roligt att komma fram vilket håll man än åker på, synd man inte kan slå ihop allt i ett men då hade det väl inte blivit detsamma!

Jag saknar er där hemma och ser fram emot att träffa er i Oslo!

Lots of Love/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback