Vit månad - Hell NO



Vi gjorde vårt bästa, gav det ett tappert försök men ack nej vi föll dit...



2 veckor utan en enda droppe, vilket jag tycker är guldstjärna i boken för vi är i Oslo och det är juli så massor av applåder till oss iaf! I torsdags trillade vi dit och det var värt det! Fan vad kul vi hade!?!

Oki att jag är skyldig Marcus en öl och en middag men det gör ingenting för att kunna ta ett glas vin till maten, en öl i parken eller helt enkelt bara en råfylla med kareoke måste vara bland det bästa som finns!

Nu är det mindre än 2 veckor kvar till jag sitter på planet till Grekland, helt fucking LOVELY!

Nu ska jag se Hangover och njuta 2 timmar i soffan innan det är matdax!

Love M


Probably the best thing in the world<3

Kommentarer
Postat av: m

haha god jag är faktiskt fett IMPONERAD!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback