VILKEN NATT

Jag började med att dela min ena rosé flaska med Emelies helt underbara föräldrar! Dom är verkligen sjukt trevliga så jag förstår var dottern fått sin charm ifrån! Sedan gick vi ner till Jacob Aall och åt innerfilet mmmMUMS!

Efter en fin drink och en stor öl senare satt jag i taxin påväg hem för att hämta legg och visakortet... Till Oskars lägenhet, en snabb morgan/cola och sen vidare till Johanna och Liv! Vid 01.30 drog vi till Nicol och jag hade THE TIME OF MY LIFE! Jag har nog ALDRIG dansat så mkt! Det var verkligen skit bra musik och sällskapet var underbart! Men jag skrattade mest när Johanna bokstavligttalat NOCKADE en kille till marken med ett slag.. Så jag varnar er försök aldrig ta på hennes bröst!

Efter kl 3 då Oslo dör var vi genom våta av svett så då kom idéen, Varför inte bada på frognerbadet?
Och det gjorde vi, jag pussy som jag är tog bara ett snabbt dopp efter att securitas vakten försvunnit men dom andra hoppade trampolin, dök och roade sig i säkert en halvtimme!

Har inte sovit en blund men fy fan vad kul vi hade!



OSLO I MITT HJÄRTA, detta är och förblir mitt hem!





Det var helt tyst, bara våra skratt som ekade i vigelandsparken inatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback