IOS - I OROLIG STÄMMNING

Oki det är med Grekland börjar verkligen närma sig det är mindre än 2 veckor kvar!?
Shit tiden går fort fattar ingen ting jag!
Marte åkte till Canne inatt och Fia o Sandra ska på Sverige mini roadtrip på torsdag. Kommer bli torrt på jobbet, jävligt torrt:(

Tillbaka till Ios, igår fick jag mail av Brad om att tyvärr så går där inga färjor från Santorini till Ios den kvällen jag kommer dit och min plan var inte att leta hotell o skit den kvällen, ensam usch!

Min plan var att åka direkt till Ios och sen istället åka till Santorini 2-3 dagar innan hemresan men tydligen inte!
Men jag ingår ju i en deal - bli mer spontan, klarar jag detta tycker jag lätt att jag klarar ALLT!

I helgen ska jag ha Fias lägenhet all by my self! Det ska bli så skönt att bara kunna gå och komma som man vill, titta på tv utan att någon sssschhhh:ar en, komma upp till en tom lägenheten och slippa dåligt morgonhumör, slippa när Marcella snoozar osv! Missförstå mig inte jag älskar att bo många men för en helg ska det bli underbart att vara helt ensam!

Nu ska jag njuta av min lediga förmiddag, unna mig en Thomas sabo länk, nagelbyggning och kanske en fin sommarklänning om jag hittar någon!

Ses snart Love M

Njut av vad som kommer att bli min verklighet!

   

Ps mamma det här med snusen ta inte för allvarligt på det skulle lätt kunna bli lite fel?!

Kommentarer
Postat av: M

Men vill du ha sällskap en sväng efter du varit hos Brad? Kunde myst på någon liten ö, du och jag! Funderar på att dra mig neråt Grekland en vecka eller nått iaf..

Postat av: Mamma

Längtar man till grekland? Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

2009-07-18 @ 12:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback