Going 30, hell no I´m all ready 25+

Du är redan över 25?

Jag var precis på vinmonopolet för att införskaffa 2 flaskor rosé till helgen! Där stod jag svettig, utan smink, i bikini med ett linne över och hade inte en koll på vad jag skulle ha!? Imed att det inte är en butik utan man handlar över disk fick han bestämma men det skulle vara billigt och en flaska vanligt rosé och en flaska musserande. När jag fått mina 2 flaskor och skulle betala var jag klart förberedd på att få visa legg imed att det måste jag göra för en snusdosa i mina highheels men nä då säger ha: Du är ju redan över 25 så du behöver inte visa legg?!

WHAT A FUCK?! 25 HELL NO, FUCK NO, INTE ENS I NÄRHETEN TACK!

Jag ska då inte bli en dag äldre än vad jag är idag, jag ska vara 21 tills jag dör så från och med nu är jag som Samanta i sex and the city jag fyller 21 varje år så det blir många 21 års kalas framöver kära vänner....

Är detta en 25 åring?!?!?



Tydligen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback