För min egen skull!

Varför är alltid målet viktigare än resan?


Jag vill göra en resa, nä inte jorden runt, en viktigare resa en resa för mig själv.





Jag ska sätta upp mål, mål för mig, bara mig.

Jag ska resa, det ska göra ont och det ska rusa av lycka det ska vara som
ett stup som får rädlsan att bli till adrenalin som pumpar efter att du landat i vattnet...

Dom 2 senaste dagarna har varit tuffa, det är mycket som rör sig i huvudet, flytten från Norge att lämna alla mina vänner, vänner som jag kommer ha för livet, vänner jag vet finns där när andra sviker, lägenheten hemma och Alex det tänker jag mkt på, ja jag tänker mkt på dig, på mig om vi tog det rätta beslutet om jag gjorde rätt, finns det rätt och fel? Kommer jag få ångra detta för resten av mitt liv? Jag tänker på min nyfikenhet, att se världen bli en mer öppen och informerad person, träffa människor, låta mig inspireras.



Ibland undrar jag om jag flyr, flyr från mig själv.

Kommer jag någonsin komma till ro och sluta fly?

Jag vill INTE sluta drömma!
Slutar man drömma lever man inte...

I live, I learn
I love, I learn
I dream, I learn



Jag ska ta vara på min sommar i Oslo.
 Här har jag det jag lever för för tillfället,
det som får mig att skratta, att drömma, att leva...

     

     

     



Jag ska förverkliga mina drömmar

Ni tror det är att resa men för mig betyder det så mycket mer, en ryggsäck med ditt liv lär dig att leva.
Jag behöver bara
-Min nya svarta fina kamera (ska införskaffas med hjälp av pappa)
- Lära mig använda min nya fina svarta kamera (med hjälp av pappa)
- Ett block
- En penna
- En biljett
- En vänn
- ETT ÄVENTYR
 (och så klart en liten medecin väska mot magkramper)



Alla andra mål kommer när jag känner för att dela med mig, skriva av mig...
Vilket jag kände för idag

För mig själv, M





FÖR MIG ÄR RESAN LIKA VIKTIG SOM MÅLET






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback