1a Steget!

Jag ska lämna landet, åka till paradiset fly vintern och leva i nuet!

Igår tog vi första steget mot Asien! Vi vaccinerade oss, det var inte så plågsamt som jag trodde mest för plånboken men lätt värt det! Det var nu för första gången som jag kände att det närmar sig vi är redo!

Det är Halvan och Halvan mot världen!

                                        


Imorgon ska vi ha vår 1a visning på lägenheten, jag hoppas på det bästa! Det är en arbetskamrat som ska titta på den jag hoppas att dom tar den för då har vi ett problem mindre att tänka på, det hade varit underbart!

För övrigt har jag bestämt att jag är inne på min livs sista snusdosa, äntligen ska jag bli nikotinfri så ni får stå ut med en gnällig, trött och lättirriterad Maria ett tag framöver men det kommer bli värt det...

Nu ska jag gå och lägga mig, sov så gott och dröm sött Natti/M



Kommentarer
Postat av: Anonym

du och jag baby! ute i vida världen, fattar du hur virrigt det kommer bli ibland? men ack så kul :) love you my sugar cake <3

Postat av: Mamma

Tänk så glad jag blev av beslutet om snuset.

Kram mamma

2009-07-13 @ 23:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback