När inte ens facebook kan roa dig längre?!?

Nu har jag legat hemma i förkylning, hosta och feber i 3 dagar... Surt, livet känns genast surt!?

Jag har en vecka kvar i Oslo och har inte tid till att ligga i sängen, det är djävulskt tråkigt, inte ens facebook kan roa mig längre:(

Så vad gör jag då, jo jag bestämde mig precis för att planera kommande år! Iaf lite löst... Se vad omvärlden har att erbjuda en sjuk 21 åring! Så jag öppnade ett extra fönster gick in på google och googlade min närmaste framtid, det är faktiskt riktigt underhållande jämnfört med att bara ligga i sängen och stirra upp i taket!

Det är verkligen dagens underhållning! Vad jag kommer fram till i slutet av kvällen får ni höra en annan gång!

Puss M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback