Livskris, fucking Livskris....

Vart ska jag börja...?

Livskris helt enkelt, idag kom jag på hur fort tiden går..

Inte för att jag inte vetat om det innan men jag räknade ut att jag är 29 när jag studerat färdigt...
29, TJUGONIO TTJJUUGGOONNNIIIIOOO förstår ni 29!?

PANIK

AAR@AA#/(q!&%HHHHHG#

Och då hinner jag ändå inte göra allt det jag önskar få gjort innan!?Hur ska man kunna välja och prioritera i en värld där allt är tillgängligt utom tid?

Jag skulle kunna göra en lista som skulle bestå av minst 10 A4 om vad jag vill göra innan jag sätter mig i skolbänken (för sen är det försent) och ni som påstår att man kan göra det efter man pluggat har fel! För jag har redan sorterat bort allt och då menar jag ALLT man kan göra efter eller under tiden man studerar!

Vissa saker är ämnade för en viss period av året, en viss period i form av tid och en viss period av dina levnadsår (du kan helt enkelt inte vara över 25 bast och så enkelt är det!)

Det går mig på huvudet, sliter mig i stycken och ger mig Livskris... Jag är i min livskris (hoppas jag slipper 30års krisen)!

Och föresten om jag tänker att jag gör det sen och så händer det något och jag får aldrig möjlighet att göra det igen, då hade jag ångrat mig och det vet jag att jag inte är ensam om! Tänk om vi aldrig får något SEN?! Hur vet vi det, jag tror inte på att sen ska jag (Bara när det gäller att städa och tvätta, det är sånt man kan göra sen för dör man är man ju glad att man inte slösade sin tid på det)

Sist men inte minst du som läster detta och tror detta bara handlar om att resa har fel, detta handlar om så mycket mer detta handlar om mig och mitt liv... Var jag är, med vem jag är, hur jag är och vad jag kommer att vara! Detta handlar om att jag fan inte ens längre vet vad eller var jag vill studera, vill jag ens slösa mina år i en skolsal?! När jag kanske ändå inte får ut något av det?!?!

A#rrr))(/(&¤%%/YGRRRGGGY(&%&¤


JAG HATAR KLOCKAN och att jag vet att man blir gammal och att detta har ett slut, att livet har ett slut..

JAG GILLAR INTE SLUT


Kommentarer
Postat av: HALVAN

haha älskling, du är den sötaste. gud vad jag skrattar. förlåt ska inte skratta när du har livskris men du är så söt. Stirra ner stirra ner ;) känn timbak i hjärtat. Det löser sig till det bästa i slutänden kan jag lova dig. Följ din magkänsla, vill du dra till australien i ett år om två år så ska du göra det :D men först tar vi vår resa, och NJUTER :) efter ett år av slit, så åker vi om en månad, GAAAALET! älskar dig sååååå mycket <3 din livskris kommer gå över. och du kommer säkert få många fler, och då finns jag här och kan dela dina livskriser, FOR EVER! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback