Leva livet, nu ska jag leva livet!

Pappa är på besök i stan för att flytta mitt Oslo liv till ett förråd i Skåne och när det kommer till det är det verkligen blandade känslor!

Jag ser fram emot min och Emelies Asien resa mer än mycket men jag kommer sakna Oslo! Just nu lever jag liksom bara för dagen vilket verkligen är helt underbart! Behöver inte mer pengar, ingen stress om jobb, en resa bakom mig och 2 more 2 go! Inga problem alls...

Pappa är som sagt här men han sköter sig själv ganska bra han är lite som en hund, behöver mat och sovplats haha ; ) Nä det är verkligen roligt att han är här och jag längtar lite efter att få komma hem och bo i mitt flickrum. Det var så längesen sist och det ska bli skönt att få bli lite bortskämd!

Igår tog vi en promenad genom Oslo ner till bryggan och åt glass för 110 nok,
sjuka priser som tom chockar mig fortfarande men ni skulle sett pappas min!

Igår firade vi Maaaartes bursdag, min premiär på skaugum (har ingen aning om hur det stavas). Det var ett oki ställe men jag hade nog högre förväntningar! Lämnade festen vid 2 då var det lagom att gå hem efter träningspasset på dansgolvet!


Gratulerer med dagen!
  
För övrigt lämnar jag Oslo om en vecka för en vecka! Jag ska till Barcelona<3 Vår vita månad (2,5 veckor) belönas med en vecka i staden med stranden! Så jag och mina tre arbetskamrater (Marte, Fia & Sandra) ska ut på äventyr, det ska bli väldigt roligt och kanske en gnutta galet men jag ser fram emot det med ett glatt humör!
Och denna gången ska jag njuta av staden och inte bli sjuk (får väl svininfluensan bara för det, men jag ska göra mitt bästa för att hålla mig frisk).

PS Nu vet jag datum för min hemkomst och det bli 6 sept (som det ser ut nu iaf, man vet ju faktiskt aldrig)! Jag har en hel del att stå i då med lägenheter, resan, Brad kommer på besök till Lomma, banker, adresser, försäkringar, skit och mög men jag ska försöka göra det så fort att jag har en vecka till bara roligheter (all form av hjälp välkomnas)!

Ses snart.
God natt M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback