IOS - Island of SIN

    IOS - Island of SIN   

Nu är jag tillbaka på Norskt territorium! Usch vad jag inte ville lämna denna underbara ö redan! Tänk er själva en grekisk paradis ö med bara Australienare! (Jag tror helt ärligt att det är det trevligaste folket i världen)

Jag började veckan med en flygtur till Santorini där jag spenderade en natt ensam på hotell Villa Agas (för bilder se förra inlägget)! Morgonen där på tog jag mig till hamnen för att ta färjan till IOS! Jag tog speed boat:en och det tog väl ca en timme för oss att komma dit! Väl där startade projektet: Hitta Brad! Vilket inte var det lättaste då han inte äger en fungerande mobiltelefon... Efter ca 2 timmar fick jag ett sms av ett nummer: Brad´s too drunk, he´ll be there shortly!

Aha oki så det var bara att vänta, efter ca 2,5 timmar dök en vinglig Brad upp! Haha Ligan hade varit på campingtrip och så fort vi kom fram till lägenheten insåg jag att han var inte ensam om att inte kunna gå rakt eller prata så att jag förstod! Bara Aussies och en irländsk (fattade inte ett skit av deras konversationer)!

Under veckan varvade vi utgångar med stranden (jag var inte poppis då jag drog upp folk mellan 10 och 11 men vad gör man inte för lite sol när man bara är iväg en kort vecka)...

Vi fick inte mycket sömn när vi kom hem runt 8 på morgonen plus att vi sov 4 i ett mini rum och två i en 80-säng... Never Ever igen! Nu tycker jag det räcker med text, en bild säger ju mer än 1000 ord!

     
Zovlaki-favvorätt, Sunset Santorini, Speed boat 3
    
Follyna som välkomnade mig;), när jag hjälpte till på Pomodoro!
     
Ios stad, en kväll ute på stan.
     
Backgammon 8 på morgonen, världens minsta 80 cm säng!
     
Man får jobba hårt när inte bilar kan komma fram, Fishbowl (delas aldrig igen på bara 2 pers)
     
WATERMELON BAAARRRRRR!
Jag var helt säker på att WMB var ett ställe, när jag väntade på Brad i hamnen frågade jag tom några om var det låg ingen visste?! Sen förstod jag... Dom gör melonerna själva ställer sig gatan med policyn MELONS FOR MELONS! Haha
Sjukt bra idée om man vill sprida svininfluensan iaf!
     
Solnedgången IOS
    
Restaurangen jag jobbade lite på och världens bästa Piggy (Dishpigg)!
     
Var så stolt över mina nya thongs, Circus bar, Shake what ur mamma gave u!
 
Gyros (hade minst en sån om dagen MMMMmums)



THANKS GUYS 4 THIS LOVELY WEEK!

Kommentarer
Postat av: M

resfeber är nog ändå den bästa febern!!!! :D

Postat av: Mamma

Det är något speciellt med Grekland, eller hur Maria? Kram mamma

2009-08-04 @ 07:47:33
Postat av: Annika

Sicken resa det ser ut att ha varit! :)

2009-08-07 @ 17:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback