Det är över nu...

...men jag kommer ihåg alla dagar med dig!

Mitt Oslo, mitt kära Oslo. Har inte ens ord för att beskriva känslan av att lämna det bakom mig?!

För det är hemma, det är mitt liv, jag har majoriteten av mina vänner i samma hus eller runt hörnan, det är Oslo!

Jag hade avslutnings middag igår och det blev till en underbar kväll!

Sophia och Sandra fick mig att gråta redan innan middagen så det bådade inte gott och jag hade ju ingen maskara kvar vid 00.30!Dom hade skrivit en låt till mig! (Texten läggs upp om någon timme). Det var nog den finaste presenten jag någonsin fått! Sandra spelade på gitarren och dom sjöng och jag skrattade och grät samtidigt!

Jag har verkligen underbara vänner! Verkligen! Hela mitt jobb består av bara underbara personer som jag håller nära och jag vet att dom håller mig nära, det fick jag verkligen se igår! Min lägenhet där jag har min Halva men också nya vänner <3. Sen har vi alla dom som inte jag bor med och inte jobbar med men älskar så jävla högt iaf! Och sist men inte minst alla dom som jag har i mitt hjärta men som finns på olika platser världen över (flesta är nog dock i Skåne).

OSLO I´ll be back!

Fan vad jag kommer sakna er, idag är det inte livskris bara FET SEPERATIONSÅNGEST...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback